10 lut 2015

Przyszłość zaczyna się już teraz



Hej Wam! Przepraszam, że trochę się spóźniłam z postem. Mam dużo sprawdzianów i kartkówek w szkole. Powracając do tematu. Załóżmy, że na jutro masz wiele rzeczy do zrobienia. Pewnie jak każdy sobie pomyślał ,,zrobię to za 5 minut, bo mi się nie chce teraz''. Minęło te 5 minut, a potem ..jeszcze tylko 5 minut''.  Teraz zauważyłeś, że te Twoje 5 minut trwało cały dzień i nie zdążyłeś tego zrobić. Wpadasz w panikę i wszystko robisz ,,byle jak''. Zastanawiasz się czy warto to zostawić na ostatnią chwilę.




Tak samo jest z przyszłością, w której chcesz coś zmienić. Postanawiasz, że postarasz się o dobre oceny w szkole. Dni lecą, a Ty ciągle powtarzasz:,,mam jeszcze dużo czasu do końca semestru''.
Semestr mija, a oceny jeszcze gorsze. Niczego nie odkładaj na później, zrób to teraz. Zobaczysz, że to jest lepsze rozwiązanie.
A według Ciebie lepiej odłożyć coś na później czy zrobić to teraz?
Zapraszam na:
Instagrama
Aska 

A i dziękuję Julce, że miała chęć mi zrobić zdjęcia! :)

18 komentarzy:

  1. Moim zdaniem ! to różnie bywa <3 czasami lepiej zrobić coś teraz :3 a czasami nawet trzeba odstawić na później :3
    śliczne zdjęcia <33
    pozdrawiam cieplutko :3
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od ponad tygodnia biorę się za pisanie listu,ale ciągle mówię: ZROBIĘ TO JUTRO.
    Bardzo ładne zdjęcia.
    Kolorowe chmury>>>klik<<<

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie odkładać. Co się odwlecze to nie uciecze. Super tekścik . Buzia Edka:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lepiej nic nie odkladac : ) super post ;)
    Pozdrawiam, http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. lepiej zrobić teraz, ale mi sie nigdy nie chce xd


    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. lepiej zrobić od razu, ale ja wszystko odkładam na ostatnią chwilę

    ja rowniez obserwuje:)
    nickyjxo.blogspot.com Mój blog!KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazwyczaj staram się nie odkładać rzeczy na ostatnią chwilę :)

    http://cytruskowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie niestety zawsze tak jest, wszystko na ostatnie minuty ;/

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Lepiej zrobić coś teraz, żeby mieć potem wolny czas i nie robić nic na ostatnią chwilę, bo potem to beznadziejnie wychodzi ;)
    Pozdrawiam:*
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahah - zbieg okoliczności! Właśnie przypomniałaś mi o tym, że muszę się pouczyć na sprawdzian xd http://pianka-blog.blogspot.com/# - Obs=Obs? To dla mnie mega ważne! c;

    OdpowiedzUsuń
  11. przepięknie wyglądasz , super kurteczka OBSERWUJE :*
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uważam,że trzeba zrobić to teraz,a nie później..
    Śliczne zdjęcia
    Pozdrawiam,
    (Mój blog)- klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Każdy z nas powinien zacząć od razu robić to, co do niego należy. Nie powinniśmy odkładać wszystkiego na ostatnią chwilę. Świetnie przygotowałaś ten post! Cudowne zdjęcia :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny wpis ;-)
    pewnie, że lepiej wszystko robić od razu, a nie ciągle odkłądać, ale o wiele łatwiej powiedzieć "jeszcze 5 min." i kontynuować lenistwo... ja tak mam, niestety -.-.
    A zdjęcia piękne ♥ jesteś prześliczna ;)
    +obserwuję :* zapraszam do mnie, moze też ci się spodoba i zostaniesz na dłużej? :P

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście, lepiej nie odkładać różnych spraw na później, tylko robić wszystko na bieżąco. W ten sposób można zaoszczędzić dużo czasu!

    claudine-bloog.blogspot.com --> kliknij!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nigdy nie odkładam czegoś na później bo to się zwyczajnie nie opłaca
    http://maddiesblogss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. O wiele lepiej zrobić coś teraz, ale gorzej jest już z motywacją :>
    Może obs za obs? Zacznij i napisz u mnie na blogu, a na pewno się odwdzięczę
    http://klaudiaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Olewasz wiernych fanów! ! ! ! Więcej postów

    OdpowiedzUsuń

♥Każdy miły komentarz powoduje uśmiech na twarzy :).
♥Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥W komentarzu zostaw link do bloga, a na pewno zajrzę! <3