13 sty 2014

50 faktów o mnie :)

Hej

Postanowiłam że napiszę dzisiaj napiszę 50 faktów o mnie, żebyście mnie poznali i zobaczyli jaka ja jestem.Miłego czytania.

1.Bardzo nie lubię swojego imienia.Brzydkie jest i tyle.
2.Nie mam rodzeństwa.
3.
4.Żałuję że obcięłam włosy i mam krótkie, jak dla mnie. ;c
5.Mam psa i jeża (wiem dziwne, ale mam)
6.Jestem wredna, czasem bardzo.
7.Boję się pająków.
8.Jestem leniwa i prawie zawsze nic mi się nie chce.
9.Kocham zwierzęta, a najbardziej swoje. <3
10.Nie lubię pisać o sobie.
11.To jest mój pierwszy blog i założyłam go pod koniec grudnia.
12.Lubię czytać książki.
13.Nie wyobrażam siebie, jako bycie innym.
14.Nienawidzę kiedy mi ktoś przeszkadza.
15.Lubię słuchać fałszywe o mnie plotki. Pozdrawiam te osoby które mnie nie znają a gadają.:)
16.Nie lubię  pić herbaty.
17.Mam dobrą pamięć.
18.Czasem jestem niestaranna.
19.Zachowuje się dziecinnie.
20.Fatalnie tańczę.
21.Jestem uczulona na koty.
22.Kiedy jakaś piosenka wpadnie mi w ucho, słucham jej do upadłego.
23.Kiedyś miałam straszny lęk wysokości.Nadal go mam, ale jest prawie pokonany.
24.Mój najulubieńszy przedmiot w szkole to angielski.
25.Uwielbiam zapach benzyny. 
26.Lubię horrory i komedie.
27.Nie umiem rysować.
28.Od zawsze jestem roztrzepana.
29.Uwielbiam czekoladę.
30.Urodziłam się 16 lutego.
31.Uwielbiam sweterki ! <3
32.Nienawidzę na coś czekać.
33.Mam alergię ostatniego stopnia na ludzki fałsz.34.Nie przeklinam, tylko wtedy gdy ktoś mnie wkurzy.35.Prędzej popłaczę się z wkurzenia niż ze smutku.
36.Czasem sama siebie nie rozumiem.
37.Nie lubię kłamać i nigdy tego nie robię, jak coś mówię to prawda. :)
38.Wole zdobyć sama coś, a nie przez kogoś.
39.Czasem dostaje głupawki.
40.Nie maluje się.
41.Mam czasem świadome sny.
42.Nie lubię się nudzić.
43.Kocham spodnie. Nienawidzę spódniczek.
44.Denerwuje mnie to że inni tylko słuchają plotek, od tych którzy nie mają własnego życia.
45.Nie umiem żyć w syfie.
46.Nie lubię sobie wmawiać że niby jest z czymś dobrze a nie jest.
47.Lubię uzasadnioną krytyke o mnie.
48.Nie umiem żyć bez muzyki.
49.Ogólnie to jestem wielkim beztalenciem.
50.Jestem szczera do bólu.


Jej *.* Udało się ! Dziękuje tym którzy dotarli do końca i to przeczytali.Po tym poście mnie poznaliście a ja chcę teraz  was poznać !

Napisz jakie masz ze mną wspólne fakty lub daj kilka o sobie w komentarzu :).

Dziękuje za 1.000 wyświetleń <3 i za każdy komentarz :)

11 komentarzy:

  1. Ciekawe fakty :)
    Ja też nie mogę żyć bez muzyki ♥
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Urzekł mnie wygląd bloga <33 Tak przeglądam sobie posty i na prawdę są świetnee! ;^
    Oczywiście nie obędzie się bez obserwacji, mam nadzieję, że się odwdzięczysz :)!

    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super fakty chociaż dosyc znacząco sie różnimy :)

    PROSZĘ, KLIKNIJ W BANNER SHEINSIDE NA MOIM BLOGU.
    DLA CIEBIE TO CHWILA, A DLA MNIE WIELE ZNACZY.
    martyna-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super fakty ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. FAJNY BLOG! I TROCHĘ SIĘ RÓŻNIMY HAHA XD :)
    ZAPRASZAM :
    www.letsrunthedreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny Blog ! Obserwuję :)
    ally-forever-young.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog, design i posty! ; 3

    Zapraszam do siebie : )
    www.caramellovee.blogspot.com <--- Obserwacja = Obserwacja. Zacznij jak coś ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Kilka rzeczy mamy wspólne hehe :D
    Obserwuję i liczę na rewanż;
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudoowny blog <3 Tak patrzę sobie na twoje notki do tyłu i muszę przyznać, że są bardzo ciekawe i przemyślane! ;))

    paula-paulka.blogspot.com
    Wpadniesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne fakty... dużo :3 jak Ci sie chciało tyle pisać i szukać w pamięci :D ?

    Obserwuję ♥
    Zapraszam: http://aisaak-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. 51
    Nikt mnie nie czyta

    OdpowiedzUsuń

♥Każdy miły komentarz powoduje uśmiech na twarzy :).
♥Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
♥W komentarzu zostaw link do bloga, a na pewno zajrzę! <3